Dzień ten jest niezwykłą okazją do połączenia nauki z zabawą, a uczniowie klas siódmych i ósmych naszej szkoły podstawowej nie mogli się doczekać, aby wziąć udział w różnorodnych aktywnościach zorganizowanych z tej okazji.
Uczniowie układali z puzzli symbole liczby Pi. Ta aktywność nie tylko rozwijała umiejętności logicznego myślenia i współpracy w grupie, ale także pozwoliła uczniom na lepsze zrozumienie struktury i kształtu liczby Pi. Używając metra krawieckiego badali własność tej stałej.
Ta praktyczna aktywność nie tylko uczyniła matematykę bardziej zrozumiałą, ale także pokazała jej praktyczne zastosowanie w codziennym życiu. Uczniowie mieli okazję również rozwijać umiejętności matematyczne stymulując kreatywność i umiejętność szybkiego myślenia w grach.
Poprzez te różnorodne działania, uczniowie klas siódmych i ósmych nie tylko świętowali Dzień Liczby Pi w sposób kreatywny i zabawny, ale także pogłębili swoją wiedzę i zrozumienie tej matematycznej stałej. Ta inicjatywa zapewniła uczniom niezapomniane doświadczenia i przyczyniła się do pozytywnego podejścia do nauki matematyki.

liczba pi